2011-03-08
 09:17:12

Det blir en bra dag,

Godmorgon... :) Vaknade upp pigg och glad idag! Och så kollar man ut, SOOOL !! Helt perfekt. Ligger i soffan nu och solen steker på benen! Hur skönt som helst! :) Äntligen är det vår på gång!

Ska ta mig iväg och handla lite nu på morgonen.. Sen när Malin slutar jobba vid tolv ska vi in till stan en liten sväng. Är så trött på alla vinterkläder nu, så vill friska upp garderoben lite :) Men först ska jag ligga här och njuta av att solen faktiskt är framme, har satt på Smoothies-låtlistan på Spotify (myspyslugnalåtar) och har ätit frukost.. Snart kan jag sitta ute på min balkong och dricka kaffe och njuta :) ÅH VÄLKOMMEN SOMMAR!!!!



Ser fram emot ännu en sommar med mina underbara vänner!

Ps. Det blir en bra dag idag. Bara så ni vet :) I know it!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: