2011-03-14
 20:45:54

Bra kväll!

Åhej vilken träning det blev idag! Haha. Sjukt bra! Vi körde en avslutningsövning, och Fille och jag körde tillsammans. Ja, vi missade väl det där med att det var en avslutningsövning. Vi gjorde inte ett enda mål. Haha!

Aja, bara släppa det och gå vidare :)

Efter duschen snackade Fia och jag lite skit med tränarna, och sen skulle vi då köra hemåt. Tror ni bilen startar eller? Neeeeeeej... Försökte typ 30 gånger, sen gav vi upp och hoppade in i Tomas bil istället. Så den lilla bilen får stanna ute på Fjölet till imorgon kväll..

När jag kom hem ställde jag mig och lagade lite mat till lunchlådan till imorogn, det blev falukorv och stuvade makaroner, och fick en liten tallrik till kvällsmat också :) Så nu är jag mätt och go, ska torka håret nu så jag slipper vakna som världens troll imorgon. Måste ju vara fin när jag ska iväg och jobba hos farfar, haha :)

Sova tidigt ikväll tror jag nog! Godnatt! ♥






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: