2011-03-21
 20:44:15

Bloody Åsa,

Haaaallå! Jag har nu äntligen gosat in mig i min älskade morgonrock i soffan, med en mysig filt och lite kvällsmat.. :) Jag har satt mig själv i arbete här ikväll ska ni veta, för nu har jag äntligen tagit tag i det här med att uppdatera telefonen.. Har fått meddelande några gånger i veckan om att det finns en ny uppdatering tillgänglig, och ni vet ju hur duktig jag är på det där med teknik. Haha. Men jag har hittat en bra sida på internet som hjälper en steg för steg, det går typ inte göra fel. Nu har jag inte kommit ens halvvägs så ska väl inte ropa hej än men det här ska nog faktiskt kunna gå vägen och då kan jag äntligen ladda hem lite nya låtar, program och annat skoj som inte har funkat på länge. Guttigutt.

 

Nu blir det att fortsätta med kvällens projekt, om 20 min börjar En unge i minuten. Mysigt!

Nu tänker du "det är faktiskt inte mysigt när man får se hur dom drar ut ungen" men det tycker faktiskt jag, och eftersom detta kanske blir något för inom dom närmsta åren är det lika bra att vänja sig :)

 

Förresten, när sköterskan skulle ta blodprov på mig idag satt jag och glodde och hängde med till tusen, efteråt sa hon att det var ovanligt att någon var så intresserad av sånt, dom är väl vana vid att alla tittar bort. Haha. Jag tycker bara det är kul! Lite wierd, I know :)



Tycker du det är äckligt med bloooood? :) 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: