2011-03-31
 11:19:59

BB-maraton,

Kan man säga godmorgon nu? Eller vad är det liksom. Haha. Satte klockan på 8 idag för jag vill inte vända dygnet helt nu när man har chans till sovmorgon, så jag har ju varit vaken ett par timmar. När jag kom hem igårkväll la jag mig i sängen med datorn och kollade ifatt några Big brother avsnitt. Somnade gott, och fortsatte kolla nu när jag vaknade. Så har fortfarande inte gått upp ur sängen idag, men nu är jag ifatt iaf :) Usch, hatar att man har blivit så fast i det, haha. Men det är ju rätt så kul ;)

 

Nu är det dags att gå upp, hade tänkt städa här hemma nu innan det är dags för jobb. Man får passa på nu när man har några timmar "över".. Har ju inte varit så mycket av det den senaste tiden, har knappt varit hemma känns det som så nu behövs det en runda med dammsugaren kan jag lova. Så vi hörs senare! Puss och kram och allt det.

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: