2011-03-30
 19:47:34

Bad + bok = bra!

Hej hopp.. Sitter ute i Smedby, har precis kommit ur badet! Sjukt skönt och välbehövligt. Med massa skum och en bok klarar man sig rätt så länge där i :)

Mötte upp mamma här efter jobbet och så fixade vi iordning våfflor, så jäkla gott. Sen satt vi och pratade i några timmar innan hon var tvungen att sticka iväg, och då hoppade jag ju i badet.. Tänkte vara kvar här ute och kolla på Glee nu vid åtta, sen sticker jag nog hemåt. Ser fram emot en sovmorgon imorgon! Jobbar dessutom veckans sista pass imorgon. Tog ledigt på fredag.. Av flera orsaker, men just nu är väl hälsan det största problemet, så det blir läkarsamtal på fredag igen och så hoppas vi på en ny tid innan jag sticker utomlands nästa vecka ;)

Men men. Kan behöva en extra ledig dag nu också, det har varit mycket dom sista veckorna, så jag behöver komma iväg och vila lite. Det gör jag genom en tripp till Växjö med fina Jolin på fredag, sen blir det nog Öland med familjen resten av helgen. Funderar iofs på en utgång på lördag, men får se hur det känns med allt..

Spelledig helg med fotbollen också, skulle spelat svenska cupen på fredag ju, men den blev flyttad till den 12.. Det är tråkigt såklart, men skönt nu med iaf en ledig helg innan serien drar igång och det är match varje helg!

Ja, där fick ni en snabbuppdatering, orkar faktiskt inte mer just nu och jag är ledsen för dåligt bloggande för tillfället men känner att det finns viktigare saker.. :) Hoppas ni mår bra allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: