2011-03-09
 14:30:47

Alltid trött,

Åh, det här är värdelöst. Nu när jag jobbat lite nätter såhär då och då, har jag helt tappat min sömnrytm... Jag kan ligga klarvaken till kl 2, 3 vissa nätter. Igår somnade jag iofs vid halv tolv, men sen vaknade jag halv två och låg vaken en timme. Sov till tio, och låg kvar i sängen och morgonmös med en bok för mig själv någon timme.. Var faktiskt rätt så pigg då, så drog iväg och handlade på Maxi och har bakat muffins och äppelpaj :) Sofia kom hit och fikade lite med mig, asmys som vanligt.

Men nu då? Nu är jag helt slut igen. Skulle lätt kunna somna nu? Gah. Blir galen. Iofs ska jag ju jobba natt inatt så kunde nog behöva lite vila nu. Usch. Nästa vecka jobbar jag iaf en 7vecka, så då får jag försöka vända tillbaka dygnet lite igen! Det här med skift passar nog inte mig ändå :(

 

Nu ska trötta lilla Åsa vila lite...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: