2011-07-28
 16:28:30

Slapptorsdag,

Nemen yoo. Tänkte faktiskt unna mig någon slapptimme i soffan innan det är dags för träning sen ikväll. Igår gjorde jag nämligen världens ryck här i lägenheten och diskade, lagade mat, fixade med nya lakan och det i sängen och städade hela lägenheten på knappt två timmar. Plus att Daniel kom förbi på ett litet snabbesök också, så vi hann prata lite. Alltid trevligt med spontanbesök, det gillas :)

Efter träningen igår dog jag typ direkt när jag kom hem till Daniel, haha. Åt (och pratade en stund) och sen somnade jag i soffan. Sjukt osocialt men skönt :)

 

Nu ska jag lägga undan datorn en stund och kolla igenom dom två katalogerna jag fick på posten igår.. :) Vi hörs väl snart igen kanske, tills dess: Ha det fint :)

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: