2011-07-13
 16:40:22

I valet och kvalet..

Hej hej!

Jag ligger i soffan och chillar. Väntar på kvällens sällskap (som alla andra kvällar, mohaha) som ska ta tag i grillen direkt, medans jag fixar tilltugget. Det blir alltså hemmamyskväll ikväll ♥

 

Ja, det är mycket i tankarna just nu. Förutom allt det vanliga, glatt och jobbigt som det pendlar mellan, så har jag lite olika beslut som ska tas inom den närmsta tiden...

• Det första är om jag ska köpa mig en macbook. Haha. Ska jag? Ska jag inte?

Hur kommer det bli i höst? Ska jag/kan jag/får jag bo kvar i lägenheten? Ska jag flytta?

Jag har kontrakt som går ut 1 november, men efter lite kontakt med min hyresvärd (som ju äger lägenheten) kan det bli aktuellt att han ska sälja den i höst, och då måste jag börja leta ny lägenhet snart..

Och även om han inte ska sälja den, måste jag ändå fundera på om det går ekonomiskt att bo kvar om jag nu skulle börja plugga ... Men men. Ett problem i taget...

På fredag får jag reda på om det blir skola eller jobb i höst! IIH !!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: