2011-07-11
 22:17:23

Hallå!

Heej! Hoppas allt är bra med er!

Jag har nu haft min första dag på semestern. Har bara tagit en veckas semester den här sommaren.. Blev ju heltidsanställd i april och har därför ingen betald semester.. Men en vecka får jag väl unna mig iaf :) Jag har inget planerat förutom en liten roadtrip med mina tjejer torsdag-fredag :) Annars blir det bara att ta det lugnt, vila upp mig och steka i solen! Helgen har vi spenderat i stugan med min familj och en liten del av släkten. Det har varit jättemysigt med musik och lekar och tävlingar. Minnesvärd på många sätt..

Annars rullar det vidare. Det har hänt mycket sen sist.. Förra veckan var det begravning för min älskade mormor som dog för några veckor sen. Det var jättefint på alla sätt, men jobbigt såklart.

 

Även om det är mycket jobbiga tankar som slåss i huvudet så får jag ändå säga att jag oftast är glad nuförtiden :) För det finns väl inget bättre än kärlek, och det har jag verkligen mycket av :)

Vi hörs! PUSS! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: