2011-01-23
 11:25:40

Vardagsrummet,

Det nya matbordet!

Lite foton,

Dom små underläggen köpte jag på Indiska förra veckan, 2 kr styck :)

 

Ena hörnet. Skåpet tillhör lägenheten, hoppas kunna hitta någon bra bänk/hylla snart så jag kan byta ut den...

Ljuslyktorna fick jag i inflyttningspresent av Mia och Elin :)

Andra hörnet, ser lite intryckt ut, inte riktigt som i verkligheten :) Samma då med det här skåpet, ska troligen bytas ut snart :)

Min underbara soffa!

Fönstret, haha, verkar som någon flyttar i huset bredvid :)

Dom små underläggen köpte jag tillsammans med dom andra på Indiska, ljuslyktorna och duken köpte jag på 2BInterior :) Blev riktigt fint tillsammans tycker jag :)

Min lilla mysiga balkong som förhoppningsvis inte kommer vara så tom om några månader :)

Hoppas du är nöjd nu Cim, efter allt tjat :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: