2011-01-30
 14:21:39

Efterlysning,

Okej, kände mig totalt asäcklig när jag låg i soffan och kom fram till att där ville jag inte ligga längre. Så jag satte på massa go musik på högsta volym och började, så nu är sovrummet och vardagsrummet klart. Fattar inte varför jag skulle lämna dom tråkigaste rummen till sist, för nu är jag fast här igen. Haha :) Det är iaf alltid lika kul att städa vardagsrummet för det blir alltid lite flyttande på saker och så, så nu ser det lite annorlunda ut här igen. Haha. Men jag skulle vilja ha en snygg svart prydnadsgrej, har letat överallt men kan inte hitta någon :( Köpte dom här nya ljusstakarna igår (rea på Maxi 15 kr!!) och vill ha någon fin grej som passar till de.. Om någon vet vart det finns så skriv!! :)
Nu, back to musik och städning!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: