2011-01-03
 17:56:26

Glass i stora lass, mohaha..

Tjo! Sitter på jobbet och kämpar. En och en halv timme kvar... Sen ska jag hämta upp Sophia, så ska vi snacka skit hela kvällen! Haha. Jag är grymt sugen på glass! Min hals behöver svalkas lite känner jag :) Så blir nog en sväng förbi ica! Måste tanka också. Roligaste sättet att spendera pengar på.. Nooooot!! Men nu kan jag iaf köra på en tank i några veckor, när det inte blir så mycket. Åker ju typ bara till jobbet och tillbaka nu :) Gutt gutt. Det var annat när man bodde i smedby, skulle in och tillbaka till jobbet varje dag, och sen ut till Lindsdal för träning och tillbaka. Tankade ju en gång i veckan! Så nu välkomnar jag alla sparade pengar :D






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: