2011-01-26
 17:24:05

Städa, städa, städa..

Tjo! Det blev en dag på Ocab idag igen! :) Och vi kör imorgon också, nu när vi ändå är igång. Har varit med Fia och Sara i Kalmar idag. Riktigt fint! När jag körde hemåt bestämde jag mig för att äntligen ta tag i berget av återvinning som typ fyller hela förrådet så jag körde fram med bilen hela vägen och började lasta in, och körde sen och lämnade det. Så nu är det tomt, städat och fint där. När jag ändå var i "städtagen" tog jag tag i disken sen igår. En dusch senare ligger jag nu och vilar en liten stund i soffan och väntar på kvällens gäster. Stina kommer hit på fika när som helst och lite senare kommer Karin. Vi ska laga lite middag och snacka. Hon kom hem från Egypten inatt så kan tänka mig att hon har lite att berätta :) Så vi hörs väl sometimeeee. Ha det bättre!
Min fina Karin och jag i Egypten i somras! Underbar resa!
Tror ni man längtar tillbaka nu eller?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: