2011-01-02
 13:30:32

Sol?

Det är skitfint väder ute idag. Solen är framme! Men jag fick gå upp och dra ner persiennerna i hela lägenheten och lägga mig i soffan med täcket. Kuul! Jag är nämligen sjuk. Skulle ha varit på Citygross med laget och inventerat idag vid sju men när jag vaknade när klockan ringde så var jag febrig och kunde inte svälja eller andas. Inget vidare. Så jag skickade iväg ett sms och somnade om. Sov till tolv. TOLV!! Skönt iaf. Fick ju igen några av timmarna som försvann nyårsnatten.

 

Mamma ringde precis, och frågade om jag ville komma hem och äta lite middag. Hade aldrig orkat ställa mig och laga mat så jag tackade såklart ja :) Så nu ska jag klä på mig lite kläder, och packa en liten väska och åka ut dit. Tänkte passa på och ta ett långt skönt bad. Tror jag kan behöva det :)

 

Hörs senare! Puss! ♥

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: