2011-01-31
 19:54:25

Sol?

Tjoo! Har haft en bra dag på jobbet, det blev Ocab idag igen :) Efter jobbet åkte jag hem en stund innan jag bestämde mig för att jag är sjukt vit. Haha. Så jag tog tag i mitt liv och tog mig ut för att få lite färg, men världen hade tydligen bestämt sig för att jag inte skulle få sola idag. Åkte till Malkars först: "Nae vi har inga solarium, för hälsoskäl... Vill du träna kanske? "Nej tack, jag var här igår och kan inte röra mig. Ser du väl, skitunge"

Så jag åkte vidare till simhallen, tänkte att det var nära och bra. När jag kommer fram och ska gå in genom dörren till rummet stoppas jag av en stängt-skylt, vafan? Tänkte att jag gör ett sista försök inne i stan, annars får världen skylla sig själv och bländas av mitt ansikte (För att det är kritvitt, inget annat) .. Där var det faktiskt öppet, och dom hade skitit i hälsoskäl och annat skit och hade faktiskt ett solarium ledigt. Så nu är jag röd i ansiktet och allt är som det ska. Haha. Får dock hoppas det lägger sig lite, men det gör det väl så småningom.. :) Nu har jag precis ätit god middag, det fick bli ugnsbakad kyckling, ris och sås idag.. Gottgott. Nu kollar jag på Top model i soffan.. Kan inte bli bättre en måndag! Ha en bra kväll ♥

 

Vill ha sommar nu, tack!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: