2011-01-21
 17:32:30

Snart dags,

Imorgon drar vi iväg. När klockan står på 07.15 är vi på plats ute i Lindsdal för att hoppa på bussen till Markaryd. Alltså för det första, hur in i helvete kan man lägga en sån här händelse ute i ingenstans? Dom andra ställena liksom, Göteborg, Stockholm och Bollnäs. Och så Markaryd. Haha. Sjukt, men det gör mig inte så mycket eftersom jag får en egen liten fanclub!! :) Vi spelar första matchen mot Höllviken vid 12.20 iaf, sen beror det ju på lite.. Men eftersom vi ska vinna så spelar vi andra vid fem.. Hehehe. Aja, vi får väl se hur det går. Blir riktigt tufft iaf! Så därför laddar jag upp ikväll med det bästa umgänget i stan, Malin, Alexandra och Sophia! Vi ska laga lite mat och kolla på tv och bara ha det mysigt :) Så vi hörs lite senare mina vänner! Ha en toppenkväll!


Eftersom Malin gillade denna bilden så mycket så bjuder jag på den en gång till :) Så varsågod och njut Malin!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: