2011-01-21
 18:23:18

Pästasälläd,

Sitter på jobbet, tiden verkligen flyger fram... Eh, nooot :) Slutar iaf om 40 minuter, då ska jag möta upp tjejerna (minus Fia som ska äta vid sju, den lilla svikaren) på Maxi, måste handla lite för ikväll ska jag testa på att laga till Alexandras superpastasallad! Den är så förbannad god, frågan är om den är lika god när jag har försökt sätta klorna i den, men det ska nog gå bra :) Har ju tjejernas hjälp! Var ju tvungen att ha något med mig i bussen och sådär imorgon, och så något gott att äta ikväll. Så perfekt läge att testa den tyckte jag! Lär väl bli Lets Dance på tvn ikväll också, eftersom Sophia är med.. Haha. Wow, nu har det ju gått hela två minuter..


Alex, Elin, jag och Sophia på min inflyttningsfest för några veckor sen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: