2011-01-10
 15:28:09

Ooops,

Sitter på jobbet och kämpar. En kvart kvar! :) Jag var trött igår när jag gick och la mig, men puckad som man är så tog jag ju datorn till sängen.. Och där var jag fast :) När jag sen väl stängde av och skulle sova så gick det inget vidare. Låg och vred på mig i typ 100 år.. Haha.
När klockan ringde imorse och jag kollade på klockan kändes det väääldigt fel. När hjärnan kopplade vad det stod egentligen så var det rätt så fel också. 06.45.. Men faaaaan! Började kl 7 idag ju.. Aja, var på jobbet 7.03 iaf, så rätt så nöjd är jag. Hade jag haft ett par skridskor hade jag varit på plats 06.50 för fyy fan vad halt det var! Höll på att dra dit 53786 gånger på väg ut till bilen.. Så idag ser man ut som stryk och känner sig ganska så äcklig. Ska träffa mina älskade fina vänner nu när jag slutar, så vi hörs lite senare! PUSS ♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: