2011-01-07
 08:31:00

Nybro open,

Jaa, då var det dags. Snart drar jag ut till bilen, ska försöka få ut den. Har inte använt den sen i onsdags em.. Hoppas den inte är totalt insnöad.. :) Ska till Ica och ta ut lite pengar, sen drar jag till Lindsdal för samling. Är riktigt laddad idag, så jag hoppas att knät håller! Men ska försöka att inte tänka på det :) Blir en heldag/kväll i Nybro! Förhoppningsvis går vi vidare, det är en slutspelsgrupp först och sen är semin vid 20.20, och där ska vi fan vara :) Sen stannar vi kvar, jag och några vänner och tittar lite.. :) Ska försöka uppdatera er lite, idag är det lite tid mellan matcherna så då kanske jag faktiskt tycker det är värt att ta upp mobilen :) Dom senaste cuperna har det varit typ en match mellan, och sen är det dags igen. Men nu blir det lite mer vilopaus mellan, det är skönt tycker jag så man kan hinna äta och sådär.. Bara det är rimliga tider, och det är det idag tycker jag! :) För er som funderar på att komma, vi spelar 11.20, 13.00 och 15.20 i gruppen! See you there! :)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: