2011-01-08
 10:16:31

Några vinster senare,

Haha. Ska aldrig mer lova att uppdatera er under en cup. Går ju sådär har jag märkt :) Vi åkte iaf hem obesegrade! Vann gruppmatcherna med 3-0, 4-0 och 1-0 :) Gick vidare till slutspelsgruppen där vi mötte Emmaboda och Rödsle, 2-1 och 1-0 :) Sen blev det ju då semifinal mot Tingsryd, där vi vann med 3-0. Riktigt fint :)

Kvalitén var väl lite upp och ner, vissa matcher bra och vissa katastrof, haha. Men så är det väl ibland :) Imorgon är det dags för final mot Madesjö. Så nu taggar vii!!

 

Nu ligger jag i soffan, har gjort mig iordning och väntar på att mamma ska hämta upp mig. Idag är det dags för släktkalas i Lenhovda, min fina mormor fyller 75 år och heeela vår familj ska med! Det är inte ofta, haha :) Får se vad som händer efter det, kanske blir en sväng till Nybro igen och kolla lite fotboll. Om min rumpa vill hänga med, den har riktigt ont efter igår! Har iofs ont i varenda muskel i kroppen. Haha :) Hade det varit snöfritt ute nu hade jag fanimig varit ute och sprungit bort träningsvärken nu, men nae. Det var ju visst inte det. Så jag ligger kvar i soffan en stund till...

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: