2011-01-18
 21:49:17

Mystid i soffan,

Jag ligger i min underbara morgonrock i soffan med tofflorna på! Har en massa tända ljus och bara myser! Det var mycket löpning på träningen idag, men jag kände mig ovanligt pigg för att vara så otränad! :) Har fått i mig lite goda mackor och pratat i telefon med mamma och Stina :) Alltid lika mysigt! Imorgon ska jag faktiskt jobba på Ocab igen! Har ju blivit hela 1 dag där tidigare! Men nu ska jag vara där både imorgon och torsdag :) Så jag åker hem till lilla mamma och pappa imorgon efter jobbet (eftersom vi ändå är ute i Smedby) så sover jag där sen. Ska med mamma på kören också på kvällen, inför ekumeniska i helgen. Missar ju lördagens övning som håller på hela dagen eftersom vi ska iväg med fotbollen, så jag hoppas jag hinner lära mig allt imorgon. Annars lär det väl gå sådär på söndag på konserten, hehe. Tur att det är så många med ;) Det är ju så häftigt att vara med så kan inte hoppa av helt! :) Får helt enkelt lära mig i turbofart imorgon!

 

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Blir ju upp tidigt imorgon och jag börjar känna att tröttheten efter träningen kommer ifatt mig nuuu.. :) Så, sängen, nu kommer jaaaaag!!



Min sköna säng. Jag lovar, ska ta fler och bättre bilder snart!! Påminn mig!!

Nu är jag alldeles för trött för att ens plocka fram kameran!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: