2011-01-09
 08:52:06

Lite smått irriterad jaa,

Har sovit rätt så gott inatt. Vaknade iaf inte av träningsvärken som jag gjorde natten till igår. Haha. Då är det illa :) Nae, inatt fick jag sova bra. Och när klockan ringde valde jag att ligga kvar en stund, men var så pigg att jag inte ens tänkte tanken på att somna om. Det händer inte ofta nuförtiden kan jag säga :) Nu är jag iaf uppe, har ätit frukost och ligger nu i soffan. Såg nyss en grej som gjorde mig rätt så förbannad, men orkar inte börja dagen med att gå runt och vara arg och irriterad så försöker förtränga det.. Idag är det ju finaldag! :) Ska hämta upp mamma om en timme, vi ska till Nybro och kolla på elitturneringen. Smedby spelar ju och då får man ju heja på sin gamla klubb. Mm.. Blir en lunch på "stan" med så man får i sig lite ordentlig mat innan matchen. Haha, undrar hur mycket "stan" det är över Nybros centrum :) Aja. Det blir det iaf, och ska förhoppningsvis träffa min gamla vän Hanna idag!

 

Glöm inte att vi alla har varit små fotbollsspelare!!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: