2011-01-08
 23:09:17

Lite smärta är aldrig fel?

Tjena! Kom precis hem från Öland, åkte över några timmar för fest. Det var helt okej, men var så förbannat trött :) Träningsvärken gick faktiskt över lite efter badet, men nu känns det som att den är tillbaka igen. Haha. Stört! Ska snart gå och lägga mig, ska slänga i mig några mackor eller nåt först bara, för jag är hungrig. Trodde aldrig jag skulle bli det igen, vi åt smörgåstårta på kalaset idag och vi märkte att har man inte gjort det på ett tag så tar man igen det på typ en kvart. FY FAN VAD VI ÅT!! När jag låg i badet kom mamma upp, "vill du ha mat?" Seriöst. Då hade vi varit hemma i typ en halvtimme! Haha. Kan ju dock inte tacka nej till mammas mat, så jag åt ju såklart. Var tvungen att ligga helt stilla i soffan i en timme innan jag kunde röra mig igen. Ja, men nu är jag iaf hungrig igen så nu ska jag ta mig till köket, och varje steg följs av ett litet "aj, aj, aj..."
Godnatt alla fina :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: