2011-01-11
 12:29:25

Helt slut i skallen,

Stor big fat chans att jag skulle försova mig idag också? Vad är problemet?! Haha. Var inte lika farligt idag iaf, måste ha vaknat och stängt av alarmet, för mobilen låg bredvid mig när jag vaknade till och kollade på klockan.. 6.20.. Flög upp men kom på att jag faktiskt inte hade så bråttom. Hann till och med äta frukost. Har ju varit tvungen att sticka hemifrån vid halv nu i vinter eftersom det alltid har varit is både på utsidan och insidan av bilen.. Men nu hann jag hit i god tid :)

Skönt att sluta vid halv fyra idag iaf, och imorgon är jag ledig. Har en massa att fixa och är dessutom helt slut i huvet efter allt i helgen, så jag behöver verkligen en ledig dag.. Vi hörs lite senare! Nu: jobb!


Snälla, snön, försvinn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: