2011-01-01
 16:43:28

Gott nytt år!

Hade världens bästa nyårsafton igår. Började med middag, underbar trerätters hos Alexandra med Malin och Stina. Sen drog vi vidare till skälby och fest. Var helt okej, vi fick igång dom flesta kan man väl säga... Haha. När vi fick nog drog vi till stan, vi hamnade på en fest med 15 grabbar. Haha. Alltså det var den bästa festen någonsin. Vi kom dit strax innan tolvslaget och vid fem var vi hemma hos Malin, det lilla "sovgänget" däckade runt sju men jag kunde verkligen inte sova. Fyllesnack i sömnen, snarkningar och annat var inte det lättaste att somna till. Sov någon kvart då och då tills Malin och jag vid elva bestämde oss för att ta tag i att.

 

Förresten, Poffe fick för sig att ta med sig Alex i hissen ner till våningen under där ett gäng bastade (??!!) och hon säger: Jag hatar att åka hiss! Då får jag för mig att hänga med som mentalt stöd.. Bra Åsa, bra. Hissen åkte en halvmeter och sen var vi fast. Och där satt vi. Vi hade det rätt så bra, men vi bestämde oss för att ringa och be om hjälp. Så en halvtimme spenderade vi i den lilla hissen, Alex, Poffe och jag. Vi blev ju lite av en sevärdhet också av resten av folket. Vi var ju mittemellan dörrarna på dom olika våningarna och det fanns ju fönster... Haha. Nae, riktigt bra kväll/natt/morgon!

 

Tack alla som var med igår för en grym kväll!




Malin

Haha! det roligaste var när någon kom på:" andas inte så mycket! då tar luften slut snart!!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: