2011-01-27
 22:13:46

Godnatt,

Konstig dag. Minst sagt!

Låg i soffan och kände att jag skulle kunna ligga där heeela dagen, men sen kände jag hur jävla deppigt det var och att solen faktiskt sken ute så jag skickade iväg ett sms till Sofia som jag visste var ledig idag, och hon hade lilla Albin idag (världens sötaste hund btw) så vi bestämde oss för att ta en lång skogspromenad. Det var rätt kallt ute, haha fan vad man kan luras av solen när man ligger inomhus, men skönt att komma ut iaf! Vi gick i mer än en timme och pratade av oss, båda två. Skönt att kunna både ge/få råd så :) När jag kom hem lagade jag mat och fick massa över så nu finns det gott om spagetti och köttfärssås i frysen. Inte helt fel :)

Har varit iväg och tränat nu ikväll också, vi sprang 2x400 idag. Helt galet. Men det är ju skönt efteråt :) Så nu är jag faktiskt helt slut (som tur är) och jag ska nog gå och lägga mig snart. Det blir ju en lång dag imorgon så vill kunna sova ordentligt inatt iaf :) Vi hörs imorgon bitti mina vänner! Sov gott!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: