2011-01-22
 22:12:38

Gleeälskare,

En del av det goa med att åka iväg såhär en heldag med laget är ju bussresan! Vi brukar alltid kolla på film, men när vi skulle åka till Värnamo för några veckor sen fick jag frågan om jag inte kunde ta med gleeboxen, och det gjorde jag ju såklart.. Igårkväll fick jag ett sms av Sara: Du tar väl med dig glee imorgon? Klart jag gör! Hela laget sitter som klistrade, några sjunger med och vissa dansar. Kan inte bli bättre! ;) Vi har hunnit se halva första säsongen nu, och idag bestämde dom andra (faktiskt) att vi ska fortsätta med den lilla traditionen nu på bortamatcherna framöver, blir ju iofs om några månader när matcherna har kommit igång, så vi ska allt försöka fixa säsong 2 tills dess också :) Kom hem runt åttatiden, och tog med mig två av tjejerna hem, deras buss hem till skogarna gick inte förrän halv tio så då tyckte jag lite synd om dom :) Vi kollade på Fångarna på fortet en stund och sen körde jag in dom till stationen igen.. Nu ligger jag nerbäddad i soffan med mitt goa täcke, en liten godisskål, god dricka och film på tvn.. Tog chansen när det blev nyheter att skriva en liten hälsning till er :) Imorgon har jag inte mycket planerat på förmiddagen, så då ska jag ta tag i det här med lite foton.. Haha. Jag lovar :) Så vi hörs imorgon! Godnatt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: