2011-01-09
 22:17:56

Femte gången gillt,

Okej. Vilken dag. Från arg, till väldigt ledsen, till väldigt glad. Det har pendlat en del kan man säga. Men väljer att berätta om det glada :)

För vi vann ju!! Efter att ha varit i final i Nybro Open fyra gånger innan kände jag att nu, nu skulle det faktiskt gå vägen! Jaja, Madesjö tar ledningen med 1-0 och det håller i sig, men inte fan ska man ge upp. Klockan står på 19.56 när Jossan får bollen vid halva planen och typ, skjuter. Ja men visst, varför inte. Och varför ska inte Lindsdals IF:s damer ha lite tur någon gång. Jo men visst fasen går den in :) Riktigt riktigt riktigt jävla fint! Det blir då straffar, och eftersom man i Nybro alltid ska vara lite speciella så är det amerikanska straffar. Jag slår första, och missar (haha mitt sjätte sinne fick för sig att säga det till mig redan innan), skjuter precis utanför. Men vår älskade målvakt Jennifer bestämmer sig för att rädda nästa straff, och när sen Malin så jävla snyggt dribblar bort deras målvakt och sätter 2-1 tror jag att jag ska svimma. Haha, helt seriöst så vill mina ben bara vika sig. Jag var så trött och så glad! Haha. Jennifer gör sen en räddning till på deras andra straff och Josse går fram och sätter sin. Alltså länge sen jag skrek så mycket!! Det gulligaste var när Malin tackade mig efter, "hade du satt din hade jag missat. Så tack så mycket! Nu hade jag inga krav på mig själv.." Haha, varsågod Malin. Jag bjuder på den!! Spelmässigt var det en riktig skitmatch, varken vi eller Madesjö fick igång något spel, men brukar ju bli så när det är finalnerver och ingen vill göra något misstag.. Jag är iaf jävligt glad för att jag för första gången äntligen fick vinna Nybro Open!!!



Tackar mina älskade Liffentjejer för en toppenhelg! Ni är så jävla bra!! 




Maja

GRATTIS ÅSA!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: