2011-01-02
 22:29:01

Ett litet bad,

Efter middagen hos mamma och pappa tog mamma fram vinterkläderna, termobyxor och hela kitet och så gick vi på en promenad. Alltid lika mysigt att prata av sig lite :) Sen slängde jag mig i ett varmt bad och låg där hur länge som helst. Enda gången på hela dagen jag har kunnat andas helt normalt och inte ha ont i halsen. Tänk vad mycket ett bad kan göra :) Känner mig lite piggare nu, så jag hoppas att det kan hålla sig såhär. Kom hem vid sextiden, och sen dess har jag plockat bort allt julpynt i lägenheten. Har bara julgardinerna i köket kvar, kände att jag inte ville plocka bort dom eftersom jag inte har några andra gardiner att byta till. Haha. Får fixa det i veckan :) Tog gardinerna jag hade i sovrummet och hängde dom i vardagsrummet iaf, orkade inte se dom där tomtarna jag hade där innan längre.. Haha. Nu är det mysigt här iaf :) Har en massa tända ljus i hela vardagsrummet! Love it :)

 

Nu ligger jag i soffan och kollar på Good luck Chuck. Mysigt. Sen ska jag sova.. Jobb imorn igen! Men jobbar 12-19 nu både måndag och tisdag. Så det blir lite sovmorgon imorn :) Kan jag verkligen behöva! Trots mina tolv timmar idag :) Hörs imorgon! Godnatt!

 

Förra årets juldagsbild. Ni ska snart få se årets nyårsbild! HAHAHA. Ni kommer förstå när ni ser!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: