2011-01-12
 12:09:38

En ledig dag,

Klockan stod på 07.00 och det var dags för tvätt. Tvättberget har liksom varit överfullt nu ett tag och kläderna i garderoben började ta slut.. :) Klockan tio var jag färdig, allt var tvättat, allt var torkat, strykt och ihopvikt och inlagt i garderoben. Riktigt skönt! :) Och mellan varje tvättomgång låg jag och sov. Så det här systemet ska jag göra fler gånger, lägga i tvätt, sova, lägga i ren tvätt i torktumlaren, lägga i ny tvätt, sova, ta ur torkad tvätt ur torktumlaren, lägga i ren tvätt i torktumlaren, sova, ha ren, fin, torr tvätt! :)

 

När allt var klart tog jag och ringde Karin, satt på golvet mot väggen och snackade i en timme. Haha :) Alltid lika härligt! Nu har jag tagit en dusch, och torkat håret. Ska göra mig iordning för en liten sväng in till stan snart, så vi hörs senare! Puss ♥

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: