2011-01-11
 17:33:29

Då var det dags,

Då var det dags. Om en halvtimme ungefär blir jag hämtad av Fia för att åka ut mot Lindsdal. Ikväll är det nämligen dags för årets första försäsongsträning! Har väl lite blandade känslor kan man väl säga. Jag vet att det kommer bli en jäkligt jobbig träning, men jag hoppas Håkan inte kör på för fullt redan första träningen utan trappar upp med löpningar, annars kommer vi dö. Det ska iaf bli kul att få börja träna lite fotboll igen, har ju inte tränat ordentligt sen serien tog slut i slutet av september typ? Sjukt.

Jag har varit så sjukt otränad nu i ett helt år, har hela det här året känt att jag har legat så långt bakom alla andra och att jag aldrig riktigt kommit igång, så om man ser på det så så ska det bli jäkligt kul det här året. Jag hoppas verkligen att det här är mitt år när jag ska tycka det är kul och motiverande med fotbollen igen. Det är så länge sen nu så det kanske är dags nu, annars får man nog fasen tänka om till nästa år... Jaja. Det blir nog bra! Trivs så sjukt bra i laget iaf, och det är ju väldigt viktigt! Så det ska bli gutt att komma tillbaka till vårt älskade omklädningsrum som luktar så sjukt gott (noooot!) och få höra tugget igen (som Håkan alltid säger, "tugget är viktigt!!") Haha.. Så, nu kör vi! Fotbollssäsongen 2011, nu jävlar kommer Lindsdal!!!



Den här snygga bilden togs på förra träningslägret (tror jag? Var ju inte med..) 

Snart är det dags igen! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: