2011-01-20
 22:01:47

27 dresses,

Det gick rätt så bra att träna trots huvudvärksanfallet innan, hehe. Kände inte av de så mycket :) Vi hade lite kort möte efter om helgen som var och helgen som kommer, så vi valde att duscha hemma. Så när jag kom hem tog jag en skön dusch, lagade mat, åttttt (sjukt gott) och har nu lagt mig tillrätta i soffan. Hann se andra halvlek av handbollen! Gick ju riktigt bra! :) Nu kollar jag på 27 dresses på Tv11, den är så mysig :)
Har lite sovmorgon imorgon, det blir Rb igen, och jag börjar inte förrän tolv! Riktigt skönt! Har varit en zombie hela dagen idag. Haha.. Så nu ska jag kolla färdigt på filmen (eller en stund iaf, haha) och sen ska jag sooova! Hörs imorgon bitti mina fina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: