2011-01-15
 11:47:03

15 januari 2011

Godmorgon! Har iofs varit vaken en stund, men iaf :) Igår jobbade jag till två, sen stack jag till Smedby, hämtade mamma och körde till Karlskrona. Mormor gjorde en stor hjärtoperation i onsdags, så vi åkte dit för att hälsa på henne igår. Hon var väldigt trött och hängde inte med så mycket, men ibland kollade hon på en och gav ifrån sig världens mysigaste leende. När vi kom och satte oss bredvid henne och mamma berättade att vi var där såg hon på mig, log och tog mig i handen. Det var så härligt! Var där i ungefär två timmar, och sen var vi helt slut.. Och mormor också tror jag, hehe. Vi höll henne vaken hela tiden fast att hon bara ville sova egentligen :) På kvällen igår var Sophia här och vi tittade på Lets dance och snackade en massa.. :)

 

Har sovit lite bättre inatt, och har tagit en lång dusch. Nu kommer mamma snart och hämtar mig, det är dags för ett litet besök på Ikea. Vi hörssss!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: