2011-02-28
 15:36:40

Nyvaken,

Godmorgon! Ja faktiskt. Somnade så sjukt skönt när jag kom hem, men sen jag vaknade jag upp vid tolv.. Låg vaken en halvtimme, somnade om och vaknade nu vid halv tre. Så jäkla skönt. Jag är lite seg fortfarande, men är utvilad iaf!

Nu har jag hållt på med alla tusen bilder från festen, så nu är det sista uppladdningen på G på fb :) Det har varit ett jävla tjat att dom ska komma upp nämligen! Det blir nog lite fixa här hemma idag, stryka lite tvätt sen igår, sen ska jag hem till Smedby ikväll. Familjen ska äta lite middag tillsammans :) Igår åt vi palt ju, och det blev massor över så idag blir det stekt palt. Det är det bästa! :D Ska nog ta med mig lite grejer, så hade jag tänkt ta ett långt bad också när jag ändå är där ute. Sjukt gutt :)



Äntligen en någorlunda okej bild på mig och Fia !! :) Haha. 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: