2011-02-27
 19:57:24

Lite sammanfattning,

Då var man på plats på jobbet då, och vi har hunnit dricka varsin kopp kaffe.. Nya trappan är på väg att komma på plats så vi har byggarbetare här som borrar och låter som fan. Haha. Men det ska bli skönt när den är klar. Slippa gå igenom 6 dörrar och 2 av dom är låsta bara för att hämta ett glas vatten.. :)

Kvällen igår var riktigt kul! Vi körde ju lagfest hos Hansen, med lite lekar och gott snack och massa skratt! Har en hel del fina bilder som jag tänkte kolla igenom imorgon när jag vaknat ur min koma :) Sen blev det lite uppdelat med 1/3 som åkte till Palace, 1/3 som åkte hem (tjejerna under 18) och så vår lilla skara som åkte till Harrys. Jag mötte upp Alexandra och Malin på vägen också, och så ställde vi oss i den sjukt långa kön.. Vi står där en stund och börjar bli lite oroliga på om jag ska komma in (vi hörde några som blivit nekade), men så kollar Alex på mig, sådär uppifrån och ner... "Men Åsa, det är lugnt! Du ser lång ut ikväll!!" Okej, ja och man kan ju alltid lita på Alex. När vi kommer fram kollar dom Alex leg, Malins leg, och så får vi gå in. Haha, inte lite nöjd eller!! :)
Kom dessutom in gratis då Kims kusin satt i entren.. :) Inte helt fel!

Vi körde på med massa dans, och Malin var galen som vanligt. Hon är för jävla skön alltså :) När kvällen var slut gick vi hem till hennes nya mysiga lägenhet och så slockade vi rätt så fort. Vaknade upp på morgonen, kollade klockan på mobilen och vände mig om, och Malin blir helt livrädd när hon ser mig. Där hade jag tydligen legat så stilla inatt så Malin hade glömt att jag sov bredvid, haha.
Kunde somna om en stund när jag kom hem iaf, mellan turerna ner till tvättstugan! Hade sjukt mycket tvätt så det är grymt skönt nu när det är klart :) För att inte bli helt förslappad följde jag med pappa och kollade på kalmar ffs träningsmatch, och sen hem till Smedby för lite hemmalagad palt ala mamma! Hann sova en snabbis och ta en dusch innan det var dags att dra hit, så nu är jag lagom pigg inför natten. Nooot. Men det ska nog gå bra! Längtar som fan tills jag får slänga mig i sängen imorgon bitti iaf, det kan jag lova! Ha en bra kväll mina vänner så hörs vi lite senare ♥


Haha, titta vilken fin bild jag hittade på oss.. Vilka skönheter va :) Bilden är från julmarknaden på slottet i vintras!

Sjukt långt inlägg blev det, men palla dela upp i flera :) Haha.. Imorgon kommer bilder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: