2011-02-10
 21:58:55

MER SNÖ?!

Heeeeey!

Äntligen soffan! Träningen var världens segaste, för det började snöa på vägen ut till Lindsdal!

NÄR SKA DET SLUTA SNÖA?!!?

Planen var hal som fan och man blev helt dyngsur och sur. Usch. Om två veckor är det dags för första träningsmatchen och tre månader kvar till seriestart. Helt stört!

När jag kom hem gjorde jag mig en trave med varma mackor och nu ligger jag under täcket, kollar på film och äter vindruvor. Fint ska de va :) Jag har tagit ledigt imorgon iaf.. Det känns som att det finns ett ställe jag behöver vara på imorgon.. ♥ Plus att jag behöver sova. Efter att ha varit vaken i nästan 20 timmar, sen 4 timmar sömn igår, och 5 timmar sömn inatt har jag lite att ta igen.. Så jag ska försöka sova så mycket jag bara kan inatt :) Vissa kvällar är det extra skönt att vara själv, och ikväll är faktiskt en av dom :)



Hann med en snabbfika på stan efter jobbet idag också, mysigt! ♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: