2011-02-24
 21:09:59

STARTA!!

Imorgon kommer inte problemet vara att jag inte hittar bilen, imorgon kommer problemet vara att jag inte har någon bil! För när vi skulle ta racerbilen tillbaka in till stan efter träningen idag, kände den liksom lite att det inte var så kul att starta. Halva laget ställde upp och hade ni varit ute på Fjölebro för en stund sen hade ni sett 10 tjejer springa bakom en bil längs hela vägen bredvid planen för att försöka få igång den. Men inte ens denna hjälteinsats av tjejerna fick den på bättre humör. Så det var bara att putta tillbaka den hela vägen (hahaha) tillbaka till parkeringen, ställa den där och hoppa in i Håkans bil för att bli hemskjutsade..

Nu får vi hålla tummarna på att pappa och jag får igång den imorgon! Annars är jag kööörd. Jag klarar mig inte utan en bil!! Haha... Karin, säg inget..




Anonym

HAHA! Du kanske ska ta och CYKLA eller PROMENERA som vanliga människor gör? Eller vet du hur man promenerar förresten? Du tar liksom ett ben framför det andra...jag få visa dig någon dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: