2011-02-06
 13:40:31

Söndag,

Hade det riktigt mysigt igår med mamma och pappa. Jag behövde en sån här helg, bara koppla av och ta det lugnt :) Kom hem runt tolvtiden och nu har jag fixat med tvätten som jag bara hann slänga in i sovrummet när jag var klar igår innan jag var tvungen att sticka iväg. Så nu är den ihopvikt, strykt och inlagd i garderoberna. Maten är i ugnen och jag hungrar ihjäl typ.. Efter maten blir det dejt med Sofia x 2.. Ska till Sofia D först, och se hennes nya fina lägenhet och sen ska jag träffa Sophia och kolla på massa bilder och grejer som hon har hittat från när vi var små. Haha. Ska bli skitkul :D

 

Haha, hittade den här bilden från sjuan... Fina flätor va? ;)




Hanna,

Så söööt gumman! (:



PUBLICERAT: 2011-02-06, 16:37:22 | URL: http://warmwhispers.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: