2011-02-19
 08:43:54

Prowmenaud,

Jaha, kul att man kan sova ode.. Hade iaf en riktigt rolig kväll igår, det var länge sen jag skrattade så mycket! :) Somnade väl runt halv två inatt, och sen vaknade jag aspigg vid 8.. Skulle ju ändå upp nu, ska ut till Smedby och lämna bilen hos mamma som ska till mormor idag. Sen får jag skjuts till maxi, måste till systemet och lite annat, så jag tar en promenad därifrån hem :) Känner att det kan vara skönt! Eller jag tyckte det var en jäkligt bra idé när jag låg i sängen.. Nu tycker jag väl kanske att det är en lite sämre idé när jag kollar ut och ser små små snöflingor utanför.. Men dom kan ändå inte förstöra för mig idag. Det får bli en promenad ändå!


Varför envisas jag med dom här förbannade rubrikerna?! Har liksom fastnat lite i det här hipphipptänket i mitt huvud...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: