2011-02-18
 17:52:01

Musikquiz,

Halloj! Jobbdagen gick rätt så fort idag, fast att vi höll på att frysa ihjäl.. Haha. Vi kan inte riktigt förstå vart värmen hade tagit vägen, dom har varit på samma ställe i tio dagar och från igår har det varit helt svinkallt! Idag mätte vi upp det till 6 grader. Gutt. Tårna har varit helt frusna till nu, haha. Tror ni vi hade på värmen i bilen hem eller?! OOJA! :)

Tog mig en lång dusch när jag kom hem och nu håller jag på och gör mig iordning, samtidigt som maten står och puttrar och disken har blivit ren och fin! Nu är det snart dags att äta lite (tittar nog på ett avsnitt Entourage samtidigt, galet bra!!) sen ska jag sticka iväg till Sophia, hämta upp henne och dra till några kompisar. Det är dags för musikquizkväll som har varit på G ända sen min fest, som jag hade den 18 dec... Aja, nu blev den iaf av, och det ska bli trevligt :) Have a good night!!



Haha, satan vad stor den blev?! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: