2011-02-16
 16:40:30

Migraeno,

Tjo! Vaknade ur min migränkoma för någon timme sen.. Hann jobba en timme idag innan den kom. Sjukt dålig tajming när jag var ledig igår och är ledig imorgon och fredag.. Piss. Men men, det var bara att åka hem och lägga sig igen och efter någon timme var jag riktigt kass. Fy fan, det var länge sen jag fick ett sånt ordentligt migränanfall. Efter några timmars illamående och allt som har med det och göra, kunde jag somna iaf och sov i typ två timmar..

Vaknade vid tre, drog ner alla persienner i lägenheten, tog täcket och la mig i soffan. Nu har jag kollat några avsnitt av Entourage och ska åka ut till Smedby nu. Jolin har kommit ner till Kalmar, och mamma ska laga middag. Riktigt fint en sån här dag när jag inte hade orkat laga nåt själv :) Så vi hörs senare, puss & hej!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: