2011-02-03
 21:43:25

Maskot,

Yo. Har precis smällt i mig en pizza och ligger i soffan. Träningen var go idag med mycket spel, men löpningen i slutet sög riktigt ordentligt alltså.. Man är så seg i benen nu och det är sjukt jobbigt att springa när det är så kallt. Men det är ju skönt efteråt :) Det blir nog sängen snart tror jag, tänkte lägga mig och läsa lite. Blir ju nästan sovmorgon imorgon när jag börjar vid sju! Haha, fy fan vad segt det har varit att sätta klockan på fem nu två dagar i rad! Men imorgon är det fredag och jag ser fram emot en mysig helg!

Det blir en lång dag imorgon bara.. Jag jobbar till typ kvart i tre imorgon, för sen vid tre ska jag vara på Citygross och vara maskot.. Vi gör det med fotbollen för att samla ihop pengar till vårt träningsläger, så imorgon ska jag och Nathalie klä ut oss och dela ut godis till barnen.. Kom förbi om ni inte har nåt att göra, haha. Vi får inte säga något och jag vet inte vilken av figurerna jag ska vara så ni får helt enkelt gissa ;) Mohaha. Nehe, ha de brarååå!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: