2011-02-04
 22:42:02

Lite tankar såhär på fredagskvällen,

Gaah. Galet trött, men man kan ju inte somna halv elva, en fredagskväll, helt ensam. Det kanske gick förr i tiden, men inte nu längre. Det är nya tider nu. Piggare tider, tuffare tider. Nuförtiden är det inte sovtajm förrän efter elva. Big difference. Så det gäller att kämpa nu, 25 minuter kvar. Kan bli hårt, men jag tänker att jag ska sätta på något gutt litet program kanske? Eller lyssna på go musik. Spela spel? Finns rätt många alternativ. Håller mig ju vaken nu bara av att tänka på allt jag kan göra för att hålla mig vaken. Bra där Åsa, bra. Tankeverksamhet är bra för hjärnan, och en hjärna kan vara bra att ha. Så nu ska jag fortsätta tänka i min ensamhet. Bra fredag, mycket bra. Godnatt!



Snyggast ever, kände att det passar rätt så bra till det mest onödiga inlägget ever.

Men dom ska väl få finnas dom med, eller?

 



Mr Mystery

Gillar Shrek minen på bilden skarpt! Men ingen som absolut inte vill somnar ju ensam en fredagskväll? Känner på mig att det är självförvållat!


Åsa

Inte särskilt svårt att fundera ut vem du är efter den kommentaren, haha ;) Bara att öppna garderoben iofs! Där finns ju en hög :)



PUBLICERAT: 2011-02-05, 11:40:45 | URL: http://asanylander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: