2011-02-26
 17:21:47

Lagfest,

Kom precis hem från Lindsdal! Matchen gick sådär, vi spelade bra i första halvlek, sen orkade vi inte riktigt med i andra. Så man får väl säga att dom vann rättvist med 3-1 idag!

Mia, Emma, Maja och jag stannade kvar och bastade länge efter matchen, så skönt att lugna ner sig i lugn och ro :) Sen körde vi förbi Mia en sväng så hon kunde hämta sina grejer. Hon lämnade precis av mig nu och nu är det dags att göra sig iordning för lite fest ikväll! Jag är nog taggad egentligen, men är så förbannat trött och har svinont i magen.. Det suger lite. Men har ätit lite middag nu iaf, så jag hoppas jag piggnar till lite. Får väl ta en kopp kaffe eller nåt med, haha.

Vi kanske ses ute ikväll mina vänner!


Såhär såg det ut på förra lagfesten. Det lär bli en go repris! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: