2011-02-07
 18:14:41

Inte ens kväll,

Det har varit en riktigt bra dag idag. Timmarna på jobbet gick fort, jag har tagit mig en lång och skön dusch, lagat god middag för det tyckte jag att jag var värd, jag har legat och gråtit i soffan till Sofias änglar.. Det känns som jag har hunnit med asmycket, och klockan är bara sex! Vad ska man göra nu? :) Det är så skönt dom här dagarna när man hinner med att ta disken på morgonen, för då är det liksom städat och fint när man kommer hem :)

Jag ska iaf försöka hålla mig vaken så länge som möjligt ikväll, för jag börjar mitt vik på RB imorgon med ett nattpass. Så uppe länge ikväll, och sova länge imorgon bitti, försöka vända dygnet lite. Jag är ju en sån förbannad morgonmänniska annars.. Men det ska nog gå bra :) Har ju jobbat två nätter så vet ju att det funkar! Tycker det ska bli rätt så skönt med två dagar ledigt, inte för att man kan göra så mycket mer än sova, iaf på onsdag men det är ändå skönt såhär mitt i veckan :) Känns som en minihelg. Hehe. Ajaaa. Jag ska försöka ta mig ut på en liten shoppingrunda imorgon, vill hitta några fina nya lakan och så, och sen så har jag lite annat jag behöver fixa..

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: