2011-02-13
 17:31:55

Heejdå,

Tjo! Kvällen igår var riktigt kul, träffade folk som jag inte träffat på flera år :) Det blev ingen utgång sen iaf, var skittrött och jag skulle ju upp vid sju idag också, så jag stack hem och sov. Däckade på en halv sekund, typ. Haha. Var riktigt seg när jag vaknade imorse och låg kvar en ganska lång stund, så hann bara äta frukost och slänga på mig lite mascara typ innan mamma kom och hämtade mig.

Vi har ju varit i Lenhovda idag på hårtrim! Färgade min förbannade utväxt som jag varit så irriterad på, och lite ljusa och lite mörkare slingor, och... Klippte väldigt mycket! Så nu är jag korthårig! Det känns väldigt konstigt och blir lika förvånad varje gång man tittar sig i spegeln, men jag är nöjd! :) Ska försöka få till en bra bild, och lägga upp här så ni får se :) Men jag vet ju hur dålig jag är på att hålla det jag lovar så förvänta er inget, haha.

Har träning ikväll, men har ont i magen som fan och är trött, och imorgon är det dags för jobb igen, så jag funderar på att hoppa den idag.. Vi får se! Nu ska jag titta på ett avsnitt av Gleeeee!

 

Hejdå långa håret!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: