2011-02-01
 21:40:10

Glad!

Glada nyheter idag :) Har fått ett vik på Riksbyggen fr.o.m 7 januari nu till mitten av april! Jag ska iofs dela det med en kollega, men vi blir ju garanterade 50% och sen kanske det blir mer utöver om det behövs. Det känns skönt. Har varit lite orolig över hur det ska ordna sig med jobb framöver.. Nu har jag varit på Ocab hela den här veckan och imorgon börjar jag redan vid sex, vi ska till Vimmerby så då kör vi lite tidigare för att hinna jobba lite mer på plats. Nu vet jag iaf att jag har något garanterat. Sen ska det väl lösa sig förhoppningsvis :) Så nu blir det skiftjobb några månader framöver :) Har det riktigt bra eftersom jag själv får vara med och schemalägga lite, så fotbollen ska inte behöva bli så lidande! :) Happyyy!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: