2011-02-22
 21:30:45

Följer grupptrycket,

Tjenaaaa! Jag har haft en mysig dag hos Sofia, med lunch och massa prat.. Sen fick hon helt plötsligt för sig att möblera om i vardagsrummet och jag hängde ju på och hjälpte till såklart. Haha.. Så när jag kom hem kunde jag ju inte bara lägga mig i soffan och vila, nej nej. Jag fortsatte i samma anda och möblerade om hela vardagsrummet här hemma också. Så nu ser det helt annorlunda ut här hemma! Hann inte ta några foton innan det var dags att dra iväg på träning, och nu är det så mörkt så det blir inget bra! Men ska försöka ordna till det imorgon tänkte jag :)

Nu har jag fixat håret (orkar inte vakna upp som ett troll imorgon) och ätit lite middag, så nu kan jag lägga mig i soffan och chilla! Finally!!



Den fina lilla gula färgen som var innan renoveringen. Visst är det fint?! ;) 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: