2011-02-19
 15:30:30

Det kan gå,

Hade precis lagt mig tillrätta i sängen.. Dragit ner persiennerna, tagit fram den gosigaste filten någonsin, och myst in mig här.. Ska precis lägga undan datorn för en liten stunds powenap. Tror ni inte att grannarna över får för sig att börja borra precis då?! Precis rakt över där jag har min säng.. Tack ska du ha. Det lär inte bli någon sömn för lilla Åsa idag. Jag som var så förbannat trött!

 

FÖRRESTEN, FÖR ER SOM MISSAT. MIN MOBIL LIGGER I MIN BIL SOM ÄR I LENHOVDA ÖVER DAGEN. JAG ÄR SJUKT HANDIKAPPAD OCH KÄNNER ATT JAG SNART BLIR GALEN.

 

Iofs ännu en anledning till att det nog inte är någon särskilt bra idé att jag somnar.. Har ingen väckarklocka, och får bara sova en halvtimme.. Det kommer aldrig gå!!

Jag trotsar ändå detta oljud och problemet att jag säkert lär sova bort hela eftermiddagen och gör ett försök! 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: