2011-02-25
 18:17:14

Det kan aldrig bli för mycket,

Har haft en riktigt lärorik dag idag! Efter handlingen med Stina, hämtade mamma upp mig hemma.. Sen drog vi till Ikea för att kolla på gardiner.. Sen drog vi ut till Lindsdal för att hämta min bil (som faktiskt startade idag, han har väl saknat mig!) och så drog vi till macken för att ge den en liten miniservice. Så pappa lärde mig hur man pumpar däck, bytte olja och lite annat.
Så när jag nu hade lärt mig att vara lite manlig tyckte mamma att hon behövde göra en insats för mig, så hon drog fram symaskinen och så fick jag sy till gardinerna jag hade köpt. Haha. När jag var klar med denna uppgift drog pappa till med "då kan du faktiskt klippa mig nu också..." Och varför inte, kära pappa. Så nu är han finklippt, jag har fina gardiner att sätta upp i köket och bilen mår bra. Nu ska jag fylla lilla magen också, för mamma ropar som aldrig förr där nere... Hörs senare! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: